Официальный сайт pepsilight 24/7/365

НФПК
Проект реализуется
Национальным фондом подготовки кадров
Вы не зарегистрированы

Авторизация



Участник мастер-класса Айнуллова Гульчачак Ниязовна

Выберите действие:

Айнуллова Гульчачак Ниязовна

Поздравления с 1 сентября!

Тема: Уроки
Автор плэйкаста: Flower-rose
Создан: 20 сентября 2013 20:11


http://LearningApps.org/watch?v=pz4rqq6jj

Дидактическая цель формирование и закрепление материала.

Задание: расставить события по порядку. На шкале времени расположены даты и картинки, события нужно разложить по цепочки

http://learningapps.org/display?v=pfzsjn10v

Мой вид дидактического материла предназначена для самостоятельной работы учащихся. Рассматриваю  возможность самопроверки и самоконтроля, а также самокоррекции..

Дидактическая цель: Тренировка в процессе усвоения учебного материала, контроль усвоения

Задание: На заданный вопрос нужно найти правильный ответ, за каждый правильный ответ 1 балл. При не правильном ответе, выделяется правильный ответ.

 

http://puzzleit.org/f1d46dea6aab4d5a4e5e89b400aa3b51/rating/

PuzzleIt помогает достаточно быстро создать сложный пазл из фотографии. Помогает для тренировки навыков.Развивает навыки(работа на скорость, зрение, ловкость, моторика)

 

Study Stack онлайн сервис для создания различных материалов к урокам

http://www.studystack.com/istudyslide-1344713

Дидактическая цель контроль усвоения, развитие зрительной памяти. Этот материал ученикам очень нравиться.

Задание: Даны фотокарточки, нужно дать правильный ответ. Если ответ не правильный, ответ можно узнать нажав на кнопку.

Веб сервис Анкетер Webanketa предназначен для различных анкет  обычные и тестирование http://webanketa.com/forms/6mw38e1j5xhkae9qcdjp4d8/  Эти анкеты для научные исследования, исследования для магистерских и диссертаций, испытания и образцы, экзаменационных тестов, проверьте уровень удовлетворенности обучением, регистрация для конференций .

 

Pollservice сервис для создания быстрых опросов редназначен для быстрого создания простейших опросов и анализа статистики. http://pollservice.ru/p/t76e15ouq4

 

Онлайн сервис QuizSnack предназначен для создания быстрых опросов и размещения их в социальных сетях, на страничках сайтов и блогов.
Возможно создание простых опросов, опросов с множественными ответами и персонифицированных опросов. http://snack.to/q719enj1

 

Онлайн сервис для создания карточек (дидактических материалов) BrainFlips. Составила карточки по  своему предмету  и тут же начала практиковать их.   http://www.brainflips.com/study-flashcards/16241/pisatel.html

http://<iframe width="809" height="440" frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.brainflips.com/embed/Z4qx7WSw"></iframe>

 

MyTestXPro — это система программ для создания и проведения компьютерного тестирования знаний, сбора и анализа результатов.

С помощью программы MyTestXPro создала   и провела тестирования. Так же можно проводить  экзамены в классе.Дидактический материал  и с обучающими целями.

 

JeopardyLabs генерация онлайн викторин для занятий со школьниками . Можно создавать вопросы по тематике. Используется для игры так и как для самопроверки.  http:// jeopardylabs.com/play/928040

 

                                      Краткое описание конспект плана.   Интеллектуальная игра для учеников  8-9 классов.

                                                                                  (НА ТАТАРСКОМ ЯЗЫКЕ)

Максат: Укучыларның интуициясен, эрудициясен һәм математик методларны дөрес куллануларын үстерү; 
Мәсьәләләрне үзлектән чишү күнекмәләрен ныгыту; 
Бизнес, эшмәкәрлек белән кызыксынучанлыкларын һәм инициативаларын үстерү; 
Математик фикерләү культурасын ныгыту һәм укучыларны заман таләбенә туры килерлек итеп тәрбияләү. 
Үткәрү формасы: интеллектуаль уен. 
Җиһазлау: видеопроектор, компьютерлар, калькуляторлар, тактага элү өчен бөек кешеләрнең сүзләре язылган плакатлар, PowerPoint программасында эшләнгән банкларның презентацияләре, мәсьәләләрнең бирелешләре һәм җаваплары күрсәтелгән презентация, Excel электрон таблицасында эшләнгән банкларның керемен һәм чыгымын исәпләп баручы программалар, истәлек бүләкләре, 1, 2 гейм сораулары, кунаклар өчен мәсьәләләр язылган карточкалар. 
Барышы 
I. Оештыру өлеше. 
Укытучының кереш сүзе. 
- Безнең 8-9 сыйныф укучылары, мәктәп базасында, 2 финанс–кредит оешмасы төзеделәр. Бу оешмалар акча табу юллары, үз “капиталларын” үстерү өстендә, шулай ук хәйрия һәм спонсорлык эше белән шөгыльләнәләр. Аларның үз банклары бар. Банклар “Эрудит” һәм “Интеллект” дип аталалар. 
Хөрмәтле банкирлар, сез акча, керем һәм табыш белән бәйле булган экономик һәм логик мәсьәләләрне чишеп үзегезнең беренчел капиталыгызны арттырырга тиешсез. Сезнең акционерларыгыз сорауларга дөрес җавап биреп, үзләренең һәм сезнең капиталыгызны үстерәчәкләр. 
У Е Н Н Ы Ң КАГЫЙДӘЛӘРЕ: 
1. Һәр банкның старт капиталы – 1000 сум. 
2. Һәр банкка чират буенча 50, 100, 150, 200, 500 сумлык мәсьәләләр бирелә. 
3. Мәсьәләне дөрес чишкән очракта банкның капиталы мәсьәлә бәясенә арта. 
4. Әгәр җавап дөрес булмаса: 
а) Бу мәсьәләгә икенче банкның да дөрес җавабы булмаган очракта, беренчесенең капиталы мәсьәлә бәясенең 50% кадәр кими; 
б) Икенчесенең дөрес җавабы булган очракта, беренчесенең капиталы мәсьәлә бәясенең 100% кадәр кими, икенчесенең капиталы мәсьәлә бәясенең 100% кадәр арта; 
в) Җавап биргәнче банк үзенең мәсьәләсен сата ала. Ул вакытта мәсьәләсен саткан банкның капиталы сату бәясенә арта, сатып алган банкның капиталы мәсьәләнең үз бәясенә арта. 
5. Һәр акционер үзенең банкына ярдәм итә ала: 
Акционерның дөрес җавабы 100 сум белән бәяләнә. 
6. Җиңүче булып иң күп “акча” туплаучы банк саналачак. 
Һәр банкның акчалары Excel электрон таблицасында эшләнгән түбәндәге программаларда исәпләнеп барыла. Программа формулалар кулланып эшләнелгән, бары тик кергән керем яки чыгым суммасын гына ячейкаларга урнаштырып барырга кирәк. Ә банкның күпме капиталы булган, хәйрия һәм спонсорлык эшенә күпме киткән, акционерларга күпме дивидент бирелгән, соңыннан банкның күпме капиталы калуы автоматик исәпләнеп барыла. Соңыннан нәтиҗә ясалачак. 
Һәр этапта да, мәсьәлә дөрес чишелгәндә, банкның “акчасы” арттырылып, дөрес чишелмәгәндә ул мәсьәлә икенче банкка һәм акционерларга тәкъдим ителә. Нәтиҗәләр вакытында ясалып барыла. Соңыннан гына акционерларның “акчалары” кушыла, аларга дивидентлар исәпләнелә, фондларга “акчалар” күчерелә һәм банкның чиста капиталы күрсәтелә. 
8. Акционерлар өчен сораулар. Һәр дөрес җавап өчен - 100 сум. 
I гейм 
1.Капма-каршы мәгънәле сүз табарга: 
Кыйммәт – арзан 
Күпләп – азлап 
Керем – чыгым 
Сатучы – алучы 
Табу – югалту 
Бай – ярлы 
2. Сания әби носкилар бәйләп, базарда аларны җеп бәясеннән арзангарак сатып үзенең нәрсәсен арттыра? (чыгымнарын) 
3. Дивидент алу өчен кешедә нәрсә булырга тиеш? (акция) 
4. Керем китерүче эшне ничек атыйлар? (бизнес, коммерция, эшмәкәрлек) 
5. Товарны күбрәккә сатуга нәрсә ярдәм итә? (реклама) 
6. Акчаның сатып алу кыйммәте кимү нәрсә дип атала? (инфляция) 
II гейм 
Чит ил акчасы ничек дип атала? (валюта) 
Иран – риал Кытай – юань Төркия – лира 
Россия – рубль Финляндия – марка АКШ – доллар 
Бразилия – реал Германия – марка Һиндстан – рупий 
Афганистан – афгани Япония – иен Австрия – шилинг 
1 доллар - ? рубль 
1 евро - ? рубль 

Кунаклар өчен сорау-мәсьәләләр. Һәр дөрес җавапка - 100 сум. Соңыннан кунаклар үзләренең мәсьәлә чишеп тапкан “акчаларын” теләгән банкларына салып, шул банкның акционеры була алалар. 
1. Илшат һәм Айдар Галиев һәм Әмиров фамилияләренә ия. Әгәр дә Илшат Галиевтан 1 яшькә зуррак булса, һәр малайның фамилиясе ничек? 
2. Ир белән хатын, абый белән сеңел баралар иде. Алар 3 алманы тигез итеп бүлеп ашадылар? Ничек итеп тигезләп бүлгәннәр? 
3. Мәскәү шәһәренең өй эшен хәзерләмәгән 7 сыйныф укучысы түбәндәге сорауны бирде: “ 5 кә бүлгәндә 7 калдык калучы санны ничек итеп гомуми рәвештә язарга?” Ничек җавап бирерсез? 
4. Өч карлыгач бер ноктадан очып китте. Алар кайчан бер яссылыкта булырлар? 

III. Йомгаклау. 
- Кадерле дуслар! Уеныбыз ахырына якынлашты. Сез бүген үзегезнең интеллектуаль мөмкинлекләрегезне, белемле булуыгызны күрсәттегез. Ә хәзер соңгы суммаларга карап, җиңүче банк билгеләнелә. 
Җиңүче, шулай ук җиңелгән банк хезмәткәрләренә дә рәхмәтләр белдерелә, истәлек бүләкләре тапшырыла. Уен тәмамлана.

Прикрепленный файл Размер
имя прилагательное.rar 1.55 Кбайт
УРОК.zip 2.31 Мбайт
Развернутый план конспект.doc 2.62 Мбайт
краткое описание конспект плана.doc 39.5 Кбайт

»  Размещено в сообществах:   

Фото пользователя Елена Геннадьевна Тарасова

На: Участник мастер-класса Айнуллова Гульчачак Ниязовна


Гульчачак Ниязовна, добрый день! Это Ваша страничка, именно на ней Вы и будете размещать все свои работы, созданные в конкурсе. Редактируйте, креативьте, - она Ваша. А рисунок и каст - отличные, если хотите узнать как их встроить (попробовать ведь нужно это сделать самой) можно спросить здесь. wink

С уважением Елена Тарасова




Фото пользователя Надежда Александровна Сухорукова

На: Участник мастер-класса Айнуллова Гульчачак Ниязовна


Здравствуйте, Гульчачак Ниязовна. Поздравляю вас с прекрасным стартом в конкурсе. очень понравился ваш плейкаст, а нарисованная открытка - выше всяких похвал! Так держать!

С уважением, Надежда Александровна, учитель истории и обществознания МБОУ "Лиманская СОш №2"




Фото пользователя Гульчачак Ниязовна Айнуллова

На: Участник мастер-класса Айнуллова Гульчачак Ниязовна


Спасибо, большое! я здесь впервые и многое незнаю как делать(((

 




Фото пользователя Елена Геннадьевна Тарасова

На: Участник мастер-класса Айнуллова Гульчачак Ниязовна


Мой вид дидактического материла предназначена для самостоятельной работы учащихся. Рассматриваю  возможность самопроверки и самоконтроля, а также самокоррекции..

Дидактическая цель: Тренировка в процессе усвоения учебного материала, контроль усвоения

Задание: На заданный вопрос нужно найти правильный ответ, за каждый правильный ответ 1 балл. При не правильном ответе, выделяется правильный ответ.http://learningapps.org/display?v=pfzsjn10v

 

Комментарий был изменен с момента создания (puniasha, ср, 25/09/2013 - 10:06).

С уважением Елена Тарасова




Фото пользователя Елена Геннадьевна Тарасова

На: Участник мастер-класса Айнуллова Гульчачак Ниязовна


Дидактическая цель формирование и закрепление материала.

Задание: расставить события по порядку. На шкале времени расположены даты и картинки, события нужно разложить по цепочки.http://learningapps.org/display?v=pz4rqq6jj

 

Комментарий был изменен с момента создания (puniasha, ср, 25/09/2013 - 10:07).

С уважением Елена Тарасова




Фото пользователя Гульчачак Ниязовна Айнуллова

На: Участник мастер-класса Айнуллова Гульчачак Ниязовна


Study Stack онлайн сервис для создания различных материалов к урокам

http://www.studystack.com/istudyslide-1344713

Дидактическая цель контроль усвоения, развитие зрительной памяти. Этот материал ученикам очень нравиться.

Задание: Даны фотокарточки, нужно дать правильный ответ. Если ответ не правильный, ответ можно узнать нажав на кнопку.

 




Фото пользователя Гульчачак Ниязовна Айнуллова

На: Участник мастер-класса Айнуллова Гульчачак Ниязовна


Ссылка www.studystack.com

PuzzleIt помогает достаточно быстро создать сложный пазл из фотографии. Помогает для тренировки навыков.Развивает навыки(работа на скорость, зрение, ловкость, моторика). Лучше использовать из самого простого, и усложняя по возрасту.

Комментарий был изменен с момента создания (flower-rose, чт, 26/09/2013 - 18:56).



Фото пользователя Елена Геннадьевна Тарасова

На: Участник мастер-класса Айнуллова Гульчачак Ниязовна


Гульчачак Ниязовна, ссылка Ваша не верна, она ведет на несуществующую страницу, проверяйте. Скорее всего Вы не опубликовали свою работу или поставили "галочку" в настройках "сделать приватной".

С уважением Елена Тарасова




Фото пользователя Гульчачак Ниязовна Айнуллова

На: Участник мастер-класса Айнуллова Гульчачак Ниязовна


http://LearningApps.org/watch?v=pz4rqq6jj

Дидактическая цель формирование и закрепление материала.

Задание: расставить события по порядку. На шкале времени расположены даты и картинки, события нужно разложить по цепочки




Фото пользователя Гульчачак Ниязовна Айнуллова

На: Участник мастер-класса Айнуллова Гульчачак Ниязовна


Веб сервис Анкетер Webanketa предназначен для различных анкет  обычные и тестирование http://webanketa.com/forms/6mw38e1j5xhkae9qcdjp4d8/  Эти анкеты для научные исследования, исследования для магистерских и диссертаций, испытания и образцы, экзаменационных тестов, проверьте уровень удовлетворенности обучением, регистрация для конференций .



Поиск

Loading

Смотреть видео онлайн


Смотреть русское с разговорами видео

Online video HD

Видео скачать на телефон

Русские фильмы бесплатно

Full HD video online

Смотреть видео онлайн

Смотреть HD видео бесплатно

School смотреть онлайн